Cóż to takiego ?
Jest to banda ludzi (głównie znudzonych nastolatek lub pokemonów itd.) która tworzy konta np . mama , tata , siostra , opiekunka itd.
Według mnie jest to głupie . Wpisałam do wyszukiwarki różne takie nicki i ile mi tego wyskoczyło !!

i jeszcze więcej....
"dzieci" głównie piszą tak niby niewyraźnie . W sensie , że np . Naziwam śe Paula i mam 12 jat . To jest przykład wymyślony przeze mnie by wam pokazać :D
Rodziny bardzo często w prezentacji piszą swoich "krewnych"

W kg piszą sobie czynności które robią .

Moim zdaniem to jest żałosne . Szkoda słów z resztą .
hahahahahahahahahahaahahahahahhahahaha naj artykuł "oglądam pipi" paula a pamietasz jak oglądałysmy kąto "gwalcecie" hahahahahahaah
OdpowiedzUsuńnom xd
Usuń