środa, 29 lutego 2012

I znowu ciuchowe klony... :D

Hej !
Szperałam w Starplazie , w sklepie Bonjour Bizou i znalazłam taką czerwoną albo raczej bordową spódniczkę . :D

Lecz przypomniało mi się , że kupiłam bardzo podobną , tylko , że granatową w sklepie Stardoll .




Jak widać na obrazku , nie różnią się ceną . Obie kosztują 14 sd ;)

Nowy sklep - Velvet Orchid albo raczej zmiana nazwy i nowa kolekcja :D !

W Starplazie pojawił się nowy sklep - Velvet Orchid .

Poszłam więc zobaczyć co jest w nim ciekawego .



Wszystko ok i w ogóle, ale patrzę na drugie piętro , a tam sklep Evening Falls !



Admini po prostu zmienili nazwę sklepu i dodali nowe ubrania -,-

Co Wy o tym myślicie ?

Metamorfoza misiuuu_1997

TU METAMORFOZA Z SAMĄ TWARZĄ MISIUUU PROSIŁ BEZ UBRAŃ :)






PRZED : no jest nawet ok ale mały i lekki makijaż albo nie ma go wogólę 2/5





OZNAJMUJĘ ! :)

Muszę poinformowac iż gdyż ponieważ ja w moich metamorfozach nie będę pisać i oceniać po ! to tyle .... :)

Metamorfoza misskarolka334




przed: hah ślicznowaty make-up :** I LIKE IT 5/5






przed : nosska masz jak bulewka xd ale łaaadnie jest też po :)


przed : jest dziwnie ... ale FAJNIE ! poza tym to ta bluzka pomarańczowo biała w paski jest śliczna ale ... Coś Ci Wystaje Pomiędzy Nogami HAHA śmiesznie to wygląda hihi haha [ ja mam szajbe jezeli wie ktos co to znaczy ] :D xd moja ocena 5/5 i sie cieszcie ludzie !!!!




po : jest na czarno biało i uwieeelbiam ta bluzkę :)

Nowa lalka - Marihenny Rivera Pasible

Marihenny Rivera Pasible - pochodzi z Dominikany i jest modelką, pracuje dla agencji New York Model Management. Chodziła m.in na pokazach takich marek jak: Louis Vuitton, Marni , Miu Miu, Prada, Rebecca Taylor, Topshop Unique.


Darmowe zielone spodnie ;)

Aby je zdobyć wystarczy wziąć udział w tym konkursie :

http://www.stardoll.com/pl/contest/view.php?id=2337




;)

Podobają Wam się ?

Klony , jeden tańszy o 10 sd ;D

Patrzałam sobie nową kolekcję Tingelting , a tam znajduję czarną kurtkę/bolerko po 12 sd , lecz trochę mi to coś przypominało. Weszłam do sklepu Evening Falls i tam co znalazłam ? Bardzo podobną tylko różową kurtkę/bolerko , ale po 22 sd .



Admini się z tą nową kolekcją do klepu Tingelting nie postarali ;/

A Wy co o tym myślicie ?

Zmiany.

Admini zmienili wystroje sklepów takich jak :
-Fudge
- Pretty 'n love
- Bonjour bizou
- Stardoll
-Starplaża Archive
- Fallen Angel

Fudge



Pretty 'n love



Bonjour bizou



Stardoll



Starplaża Archive



Fallen Angel



Podoba wam się ? Mi nie , jestem starego wyglądu . ;/

Reklama ;)

Serdecznie zapraszam do klubu , w którym właścicielka to moniakotek . Ten klub nosi nazwę Drindole ;))

Ma dopiero 54 członków , więc możesz pomóc zapisując się do tego klubu ;)



(kliknij na obrazek by powiększyć)

Ja już jestem członkiem . Więc zrób to co ja i się zapisz ! :D

wtorek, 28 lutego 2012

Mini konkurs !! :D

Jak się nazywa ten kawałek piosenki i kto ją śpiewa ?

Dla wylosowanej osoby 5 sd . ;)

Easy come, easy go
That's just how you live, oh
Take, take, take it all
But you never give,
Should have known you was trouble from the first kiss
Had your eyes wide open,
Why were they open?

Gave you all I had and you tossed it in the trash,
You tossed it in the trash, you did.
To give me all your love is all
I've ever asked cause what you don't understand, is

I'd catch a grenade for ya (yeah, yeah)
Throw my hand on a blade for ya (yeah, yeah)
I'd jump in front of a train for ya ( yeah, yeah)
You know I'd do anything for ya (yeah, yeah) Oh, oh
I would go through all this pain,
Take a bullet straight through my brain,
Yes, I would die for ya baby;
But you won't do the same.

poniedziałek, 27 lutego 2012

Historia opowiadająca a wyglądzie lalki :)





A więc . Na początek wstąpiłam do fryzjera a tam fryzjerka akurat plotła warkocza więc ja wzięłam nożyczki i ucięłam go dziewczynie . Latałam z nim tak po mieście i wskoczyłam do papierniczego kupić klej ( jakoś warkocza przyczepić trzeba ) . Następnie zabiłam lamparta i uszyłam z jego skóry spódniczkę powiem tylko że trudno było . Niestety widziała to policja i zaczęła mnie gonić za zabicie zwierząt wreszcie mnie złapali i poszłam za kraty . W więzieniu byłam na 3 miesiące a w nim rozmyslałam sobie że jeszcze nie mam butów . Jak wyszłam poszłam sie wytatułować żeby wyglądać modnie , ale chyba przesadziłam . Weszłam do obuwniczego za rogiem i sprzedwaczyni dała mi wypasione buty za darmo . Nie rozumiem czemu grzecznie powiedziałam czy sa buty a ona lampi sie na mooje tatuażyki i mi daje piękne butki . Na koniec gdy wracałam do domu wdepnełam w ... w... hm jak to ująć [KUPE , GÓWNO , KAŁ ODCHODY ] no i tak to powstało





Podoba się Paula mnie prosi
ła by to zrobic proszę to dla CB Paula

____________________________________________________________________________________

Jaka etykieta ? proszę dodaj tę jedyną za mnie :)

___________________________________________________________________________________

Nowa lalka Molly Sanden (:

Molly Sanden (ur. 03 lipca 1992 w Sztokholmie) jest szwedzką piosenkarką. Jej siostry, Frida i Mimmi Sanden, są także piosenkarkami . ;D




Darmowy latawieeeec xD

Siema ;x
Dziś każdy dostał latawiec . :D
A Wy też ? :P
Wygląda takk :


Fajny , no nie ? :D

Metamorfoza alicjamarzejon ! ;)

PIERWSZA MOJA METAMORFOZA NA TYM BLOGU ! :)






przed : ładnie wyglądaja te rude włosy . nie dodałaś cieniu do powiek ale jest nawet fajnie 4/5






po : nic dodac nic ująć nie wiedziałam co mam poprawic może make up... :)





przed : nic do siebie nie pasuje ale jest nawet ładnie daję ci 3.5/5






po : połączyłam czarny z różowym ! chciałam dodać różowe buty ale nie było więc dałam darmówkę :D

niedziela, 26 lutego 2012

Wielkie .... ODEJŚĆIE !!

Mam już tego serdecznie dosyć . !
Przekroczyłaś granice . !
WOGÓLE NIE LICZYSZ się z naszym zdaniem !!
Najpierw sprawa z Olą . Nic nam nie powiedziałas . Później wogóle nie psiałaś . Tylko my zajęłyśmy się blogiem . !
Zrobiłąm reklame , kupiłąm reklame . !
Dodałam dodatki (usunęłam je)
Pisałam cały czas , opiekowałam się blogiem !
A co z tego dostałam ??
NIC !!!
Były obietnice , zę juz więcej tak nie będzie i będziemy podejmowac decuzje RAZEM !
A tu co znowu sobie sama przyjęła bez naszej ajkiej kolwiek wiedzy Anie < nic do cb nie mam >
Więc pozdrowienia dla Pauli jej Ani .

NARA SWEET BUZIACZKI :***


ZAPRASZAM NA BLOG KTÓRY WŁAŚNIE ROBIĘ Z SLICZNAPANNA454

www.Tylko-my-i-stardoll.blogspot.com


ZAPRASZAM !!

-------------------------------------------------------------------------------------
Od Pauli :
U mnie rodzice są ostrzy w sprawie ocen i jak dostanę np 2- z matmy to dostanę karę .

Mam dla was niespodzianke ^^

Sorka ludzie ale dluzej tego nie zniose (sory za brak poslkich liter ale babcia ma tak ustawione i nie moge tego zmienic a akurat jestem u niej) Oto cala niespodzianka-odchodze :P mam dosyc tego ze paula wogole sie z nami w jakichkolwiek sprawach nie komunikowala-przekraczalo mnie to-zatrudnienie oli-brak wpisow nagly bez komunikacji powrot ani (do ciebie nic nie mam)
to juz gabisia9 bardziej sie komunikuje ze swoimi kolezankami
gorzej ze to my z vanessa najwiecej pisalysmy narazie a ty nonstop kara,kara i kara za kara-no ludzie co ty za rygor masz w domu! nie wiem co ty robisz i nie obchodzi mnie to (do pauli skierowane) ale ja juz dluzej nie wytrzymam a ostrzegalam ze tak bedzie ! nara i sweet buziaczki dla ani i pauli-kochanych BFF (nie mam nic do ciebie aniu ) fajnie bylo (coz moze nie tak fajnie) siema dziewczyny :)bo 4 to zdecydowanie za duzo :*

wielki powrót !

powracam ! tym razem będę robic tylko Metamorfozy więc się zg
łaszajcie przedstawiać się chyba juz nie muszę :)

sobota, 25 lutego 2012

Talenty stardollowiczów cz. 5

Hejka ! :D
Tym razem napiszę o : vaneitalia

Ma ona bardzo ładny i oryginalny apartament . ;)
Pochodzi z Włoch . A na stardoll jest od 2008 roku ;)

Oti heh apartament ;)





Według mnie zasługuje na 6+ ;)

piątek, 24 lutego 2012

Twórczyni stardoll

To będzie artykuł opowiadający o Liisie Wrang, twórczyni Stardoll. Według tego co znalazłam na TYM BLOGU jej konto to jest Hazurama

To jest ona w realu :




To stary print screen jej apartamentu :


Czy te japońskie obrazy czegoś wam nie przypominają ? ;D
To właśnie ona stworzyła stronę Paperdollheaven ;)
Tyle informacji udało mi się zdobyć . Ciekawe było ? ;)

EDIT:

Dziękuję Wam : VanessaHagens12 i SlicznaPanna454 , że pod moją nieobecność tak dbałyście o bloga . ;) Dziękuję Wam !! Jesteście THE BEST !

Nowe Nadruki !

Pewnie nie wszyscy zauważyli , ze w starDesign Fashion pojawiły się nowe nadruki . !
Moim zdaniem całkiem ciekawe :)

Zobaczcie sami i oceńcie







Co o tym sądzicie ? ;)
Będziecie dawać te nadruki ?
Podobają wam się ?

Ostatnia szansa !!

Jak już wiecie w folk jest wyprzedaż 50 % czyli aż o połowe mniej !!

Moim zdaniem sie opłaca . !
A zwłaszcza , że podobno mają ZAMKNĄĆ !! Folk !



A taką wiadomość dostał każdy z nas ! :


Tania , ale droga stylizacja :D

Zobaczcie sami dlaczego dodałam taki tytuł .
A z resztą już tłumaczę :D

Ta "sukienka" Składa się z 3 części
Paska , gorsetu i spódnicy .
Tytuł jest taki ponewaz stylizacja jest bardzo tania , wygląda ekskluzywnie .




Wszystko razem kosztuje :291 sm !

Spódnica - 115 sm
Gorset - 53 sm
Pasek - 29 sm
Buty - 53 sm
kopertówka - 49 sm < przecena >



Jak wam się podoba ?
Kupicie ?

P.S Zapraszam do obserwatorów

czwartek, 23 lutego 2012

Marcowe Hot Buys !

Oto marcowe hot buys !
Jak dla mnie to zbyt "klaunowate":P

Zobaczcie :



Przecena=Blad :/

Znowu kolejny blad naszych adminow . . .
Jak mozna pzecenic bluzke ktora kosztuje 12 sd na 617 sd LOL . ! O_O
Juz jakis czas to jest , a admini nie palą sie do tego by to naprawić ...

Zobaczcie sami :



Nowe mebelki :p

Wkroczyła na stardoll nowa kolekcja mebli ;P

 Kolekcja pochodzi z marki museum mile

Jakoś mnie te meble nie przekonały do siebie-są bez sensu ;P

kupicie coś?

SlicznaPanna454

Niedługo zorganizuje konkurs w którym będzie do wygrania dowolna suma sd na wybrany mebel z museum mile z nowej kolekcji ;P

 

Oferta od adminów ;P

Chyba każdy słyszał o nowej ofercie ;P

 Sorry za ten czarny pasek na 2 reklamie

Kochani Admini :D Oferują nam strój od Dolce&Gabbana i wow-niby za darmo!Ale jak mogliby nam dać go za DARMO oczywiście dostaniemy ''darmowy'' strój jeśli doładujemy ss lub dokupimy stardollary do 26-myśleliście że dadzą nam darmowy strój haha ;D

Kochani Admini mogliby dać nam naprawdę darmowy strój a nie tylko żebrać ss ;D

xoxo
SlicznaPanna454

Dzisiejsza i wczorejsza cg i ncg

Dzisiejsze CG i NCG to
CG-SomeBrandy
NCG-Gabisia9

Chyba naszej ncg nie muszę przedstawiać ;]

Gabisia9 prowadzi jeden z najpopularniejszych blogów o stardoll:stardoll i my
osobiście lubie ten blog

SomeBrandy ma na prawdę na imię weronika i pochodzi z Rosji-wcześniej o niej nie słyszałam;/

Tu macie linki do naszych cg i ncg

 SomeBrandy
Gabisia9

A wczorajszą CG była selly308

Dziewczyny nie znam i nie wydaje mi się znana-naprawdę  nazywa się Joyce (ale dziwne imię xD) i pochodzi z Holandii ;]

 Jak dla mnie na miano cg selly nie zasługuje ale to nie odemnie zależało
Natomiast ncg nie została wybrana
to bardzo dziwne
Link do apartamentu selly
selly308 

xoxo

SlicznaPanna454

Nowa lalka

Nową lalką jest Julia Frauche


Julia Frauche - profesjonalna Francuska modelka.
Julia zaczęła karierę modelki w 2007 roku, ale jej wielki przełom nastąpił w 2011 roku, kiedy wyszła w 40 pokazach podczas sezonu wiosna / lato 2012.Wszła w pokazach mody takich jak np. Chloe, Sonia Rykiel, Givenchy, Calvin Klein, Marca Jacobsa, Stella McCartney, Dolce & Gabbana, Emilio Pucci, Gucci,Versus, Alexander McQueen i Chanel. Obecnie podpisała kontrakt z domem mody Nathalie w Paryżu, Uno w Barcelonie, Nowym Jorku, Londynie i Mediolanie.


Ubierzecie ją?Ja nie ;/
A tak wygląda w realu =]
 xoxo


SlicznaPanna454

Wybory dnia

Dzisiejszym wyborem dnia jest chusta  z FALLEN ANGEL
Jak dla mnie bardzo ładna i napewno ją kupię ^^

 Jest ona w moim stylu :]
Kosztuje  9sd
 
Tu jest link do chusty i od razu całego sklepu Fallen angel

Wczorajszym wyborem dnia był top który też kupię

 Top jest z Decades i także kosztuje 9sd i ja osobiście się pokuszę :]
Link  do topu  Decades top

xoxo
SlicznaPanna454

piątek, 17 lutego 2012

mega krejziiii (jak crazystchawan co jej konto usunęli)

Weszłam na chwilę :P żeby opublikować jakże ciekawski post-w nim nie chcę nikogo urazić tylko wywołać zawał śmiechu xD

 Yes-this is it ; D to znana kofana taa co makijażem na SIM (stardoll i my) błyszczy niczym pupcia noworodka zmieszana z gwiazdą na niebie co  puszcza oko-nie nie do ciebie tylko do gabisi9 ;p  a żeby nie było ; D
(ja nie chcę nikogo urazić)

Let's go People! ; D

 a więc dziewczynka ta oto ukradła opaskę z sklepu za 1zł biegła  biegła i jebudu wpadła na crazytschawan której o litość usunęli konto-biedna ama miała czołowe z crazytschawan-a znając crazytschawan która jest crazy użyczyła jej super mega-idealnego komplete makiijażu-dziewczyna po spotkaniu z krejzi szczewan (ze się tak wyrażę) się zarumieniła po czym nasza ulubienica spotkała się z Mant__* która przebiła jej ee yy prawą brodę kolczykiem-to taki a'la bad girl piercing xD Dziewczyna trafiła do oszołomowa gdzie zrobiono jej słittt fryz i biegła aż do syberii gdzie zmyło jej ekstra szekszowną różową jak cera Julitki  szminę i zrobiły się blade jak u honey xD


To był dalszy ciąg zwariowanych stylizacji a tak dla śmiechu a teraz do poniedziałku ;* ♥

xoxo
SlicznaPanna454 
P.S mam nadzieję że Paula552-czyli nasza główna redaktorka nie ma nic przeciwko temu postowi xD



przykro mi...

Ale ja...spokojnie nie odchodzę ; D po prostu zawieszam swoją działalność na blogu z powodu choroby-katar,kaszel,gorączka itp to nic miłego ale nie mogę pisać tylko leżeć w łóżku ale za niedługo wracam


Czekajcie na mój remake ; D

xoxo 
Slicznapanna454

czwartek, 16 lutego 2012

Przepraszam !

SPrki , że odstatnio w ogole nie wchodze , ale mam karę na tydzień na komputer do tej środy. Teraz weszlam na kompa na dosłownie 5 min bo moja mama gdzieś poszla :DD
Sorki , pa . Do srody :P Albo do czwartku bo w czwartek juz moge grac .

wtorek, 14 lutego 2012

sukienka za 0sm

Pewnie większość ją ma (ja też) ale może wy nie macie
Była ona w starplazie kiedy stardoll osiagnal 1.000.000 ; P

oto ona
Wiem że jest wam znana ale myślałam że wycofano ją ze starplazy
a tu masz ; D
Ci co nie macie-kupujcie póki można ; D 

EDIT: Link do sukienki -> sukienka

Kliknijcie i możecie kupić ;*

 

Talenty stardollowiczów cz. 4

Hejka ! :D
Tym razem napiszę o lady_gaga2812

Jest ona dobrą projektantką i ma ładne pokoje . :)


W tym pokoju można zobaczyć jej projekty i je kupić :D


A w tym pokoju możemy podziwiać jej nagrody xP



A te pokój jest zwykły :D Ale bardzo ładny :D

Tutaj możemy zobaczyć , że Pepe pan dziobak to jej dzieło :D Te 2 fryzurki też :D


Uważam , że lady_gaga2812 ma talent ;]