Weszłam na chwilę :P żeby opublikować jakże ciekawski post-w nim nie chcę nikogo urazić tylko wywołać zawał śmiechu xD
Yes-this is it ; D to znana kofana taa co makijażem na SIM (stardoll i my) błyszczy niczym pupcia noworodka zmieszana z gwiazdą na niebie co puszcza oko-nie nie do ciebie tylko do gabisi9 ;p a żeby nie było ; D
(ja nie chcę nikogo urazić)
Let's go People! ; D
a więc dziewczynka ta oto ukradła opaskę z sklepu za 1zł biegła biegła i jebudu wpadła na crazytschawan której o litość usunęli konto-biedna ama miała czołowe z crazytschawan-a znając crazytschawan która jest crazy użyczyła jej super mega-idealnego komplete makiijażu-dziewczyna po spotkaniu z krejzi szczewan (ze się tak wyrażę) się zarumieniła po czym nasza ulubienica spotkała się z Mant__* która przebiła jej ee yy prawą brodę kolczykiem-to taki a'la bad girl piercing xD Dziewczyna trafiła do oszołomowa gdzie zrobiono jej słittt fryz i biegła aż do syberii gdzie zmyło jej ekstra szekszowną różową jak cera Julitki szminę i zrobiły się blade jak u honey xD
To był dalszy ciąg zwariowanych stylizacji a tak dla śmiechu a teraz do poniedziałku ;* ♥
xoxo
SlicznaPanna454
P.S mam nadzieję że Paula552-czyli nasza główna redaktorka nie ma nic przeciwko temu postowi xD
Heh <3
OdpowiedzUsuńFajne ;D
Usuń